Monday, January 24, 2011

1:37 am TUESDAY

YA ALLAH bntulah hambamu ini dikala diriku dilanda musibah,,tngknlah jiwa ku,,sesungguhnya luaran yang ceria tidak dapat menutup keresahan hatiku Ya Allah,,,sesngghnya hatiku tidak tenang,,jiwa ku skit Ya Allah,,,jauhkanlah aku dripda manusia yng ingin mempermain2knku Ya Allah,,bntulah aku,,,,sekiranya kebaikan ku ini disalah ertikan,,bglah aku ptnjuk Ya Allah,,sekiranya kebaikan yang ku berikan tetapi musibah sebahgai blsannya jauhknlah aku dripada mlkukan kebaikn trsebut Ya Allah,,,,aku hnya ingin mnjga hbngn sesama manusia,,bahkan aku silap,,,berikanlah aku ptnjuk mu Ya Allah dengan linangan air mata,,,,aku brmohon pdamu,,sesungghnya aku tidak sanggup lgi prkra yng sma brlaku Ya Allah,,,,sekiranya ini yang trbaik buatku,,aku rela menempuhinya Ya Allah,,,

       Ya Allah,,aku thu,,,keluarga ku dibawah jgaanmu,,berikanlah kesihatan yang baik kepda ayahdaku Ya Allah,,,moga ianya sihat,,kerana sdkit sbnyk kshtannya yang diuji keatsnya  mnggangu aku didlm aku mnntut ilmu Ya Allah,,,naku thu ia hnyalah ujian mu untk hamba2mu,,,untk memntapkan lgi iman hambamu,,tetapi,,,,hambamu ini trkdng tidak brdaya untk menanggung nye sndrian,,,Ya Allah berikanlah aku kesihatan yang baik,,permudahkanlah untuk aku menempuhi liku2 kehidupan didalam menuntut ilmu yang diredha olehmu Ya Allah.
     Ya Allah seandainya rndu dn ksih syg yng aku berikan ini dijln yang slh,,beriknlah aku ptnjuk,,,trkdng aku alpa dngn rndu yang dibawa oleh syaitan padaku,,,,jauhkanlah Ya Allah,,aku bermohon padamu,,dengarknlah suara hatiku ini,,,,,,sesungghnya ubat sgla pnyembuh jiwa yg skit dngn berzikir pdamu,,,ampunilah dosa hambamu inii....


       Hmbamu yang Khilaf,,,,,,,,,,,,,

1 comment: