Monday, December 26, 2011

ASSALAMUALAIKUM..
sejak akhir2 ni,trlalu mudh mata mngeluarkn mutiara2 jernih,sering kali tidur mlm brtmnkn mutiara itu...tkt..trsngt tkut mghdpi hari kmatian yg dri sndri tidak thu bila tarikhnya..bila waktunya..saat dan ketikanya...sesgghnya aku ingin mnemuaimu YA ALLAH,, bkn dlm driku yang srba daif ini,aku ingin mnjdi insan yg dipilih olehmu Ya Allah..insan yg kau beri hidayah dlm hidupnya YA ALLAH...Ya Allah aku mrndui rasulmu..aku mrndui mrndui alunan bacaan dri ayt2 sucimu..suggh aku rndu YA ALLAH...bukaknlah pntu taubat untkku ya Allah...moga aku trgolong diantra hamba2 mu yang diberi hidayah...tetapknlah hatiku YA ALLAH.jdiknlah aku insan yang brsyukur,,insan yang tabah dlm mghrungi sgla dugaan didlm hdp ini..jdikan aku insan yng sntiasa brsbr..sbr dgn sgla ujianmu..sbr dgn sgala dugaan mu..ssgghnya hanya kpda engkau lah tmpat aku mngadu YA ALLAH...


berikan aku secebis kekuatan untk mgharungi sgla ujian dan dugaan mu..amin..amin ya rabbal alamin.. terimalah taubatku YA ALLAH,pimpinlah daku ke jalan redhamu,moga sinarmu terangi hidupku didlam kegelapan,,aku kan kmbali pda mu rabbi...mghadapmu ya ilahi...

No comments:

Post a Comment